2012. 08. 19.

5 szám, amit idegesítőnek találok...

Nem akartam végleg elriasztani a kedves olvasóimat, ezért úgy döntöttem, hogy SP-t, Lady Gagát, Fluor Tomikát, és Justint kihagyom a repertoárból. ×Đ 

1. Call me maybe - Carly Rae Jepsen

Ezt a számot ki nem állhatom, mert még a csapból is ez folyik. -.-" Érthetetlen okokból már hetek óta vezeti a youtube toplistáját. Szerintem maga a szám elég gagyi, és a klipje is túl egyszerű. A poén kedvéért beraktam a paródiáját. ×Đ Azt legalább jól megcsinálta a The Key of Awesome, annak ellenére, hogy milyen béna ez a szám. :D

Nincs mit magyaráznom, a klip meg maga a zene úgy szörnyű, ahogy van. -.-" Nickyben azt már alapból nem bírom, hogy rózsaszín a haja. :\
Ennek csak a dallama a rossz, meg ahogy Inna énekel benne. Bár azon lehetne vitatkozni, hogy ez a száma a rosszabb, vagy a Caliente. :(

Annyira nem jó szám, meg szerintem Jay Sean-nak túl vékony a hangja. Egyedül csak Pitbull tetszik benne. :)

Ezt a számot régebben még szerettem, csak aztán már meguntam és idegesítő volt ahányszor meghallottam a rádióban. A félrehallott magyar verzió először kiverte nálam a biztosítékot. ×Đ

 

8 megjegyzés:

  1. szia:) nagyon szeretem olvasni a blogodat mivel nagyon tetszik az amit írsz a pasidról^.^ olyan cukik lehettek együtt:) sok boldogságot kívánok együtt így utólag ne harii^.^ puszi és ezt hallgasd meg tudom nem szereted a dubstepet de ez egyáltalán nem olyan és szerintem mutasd meg a pasidnak is neki bizti bejön;) http://www.youtube.com/watch?v=9BTP4pg9m0w

    VálaszTörlés
  2. Hát neki tetszett... De nekem annyira nem jön be. Inkább az olyan számokat szeretem, amiknek van valami sokatmondó dalszövegük, meg amiben énekelnek vagy rappelnek. Dubstep vhogy nem hat meg. :\ Amúgy neked van blogod? :D

    VálaszTörlés
  3. nem, én nem szoktam blogot írni:) nem az én stílusom^.^ néha találok olyan dubstepeket amikben rapelnek. vagy kereshetsz te is remixeket biztos akad egy két jó közöttük ;) amúgy a múltkori találkozásotoknál milyen volt a szombati nap? :)

    VálaszTörlés
  4. hát jól éreztem magamat :) főleg azért, mert már elég sok ideje nem találkoztunk...

    VálaszTörlés
  5. igen mondta :D és amúgy te hogyan vetted észre? ő jól érezte magát?

    VálaszTörlés
  6. Szerintem igen, mert többször is szóvá tette. :) Meg mi amúgy is mindig jól elvagyunk. ×Đ

    VálaszTörlés
  7. nagyon is jól elvagyunk ;) szeretlek <3 hercegnőm^^

    VálaszTörlés
  8. Amúgy már az első megjegyzésnél szinte biztos voltam benne, hogy te írtad. ×Đ Ismerlek már bogaram! ;P :DDD

    VálaszTörlés

Világidő =) WorldTime◔